feel-your-mind-LOGO500px

Beste reader,


Inmiddels zijn we een paar weken bezig met het slaap experiment om de kwaliteit van onze slaap te verbeteren. Hoe gaat het nu?

1. Hoe goed slaap jij nu? 0 = slecht - 5 = niet goed, niet slecht - 10 = fantastisch

2. Hoe goed slaap je in? 0 = slecht - 5 = niet goed, niet slecht - 10 = fantastisch

3. Hoe goed slaap je door? 0 = slecht - 5 = niet goed, niet slecht - 10 = fantastisch

4. Hoe energiek word je wakker? 0 = slecht - 5 = niet goed, niet slecht - 10 = fantastisch

Tel deze getallen bij elkaar op. Je komt nu op een getal tussen de 0 en 40 uit. Schrijf dit ergens op.
Is er sinds de start van dit experiment iets veranderd?
Is jouw geloof in de mogelijkheid om jouw slaap positief te kunnen beinvloeden iets veranderd?

Nu zijn er 3 scenario's:
1: je slaapt beter
2: je slaap is onveranderd
3: je slaap is verslechterd.

In welk van deze scenario's herken jij jezelf het meest?

Stel dat je in scenario 3 zit, schrik dan niet. Soms als we voor het eerst onze aandacht leggen op iets bewust proberen aan te passen schieten we soms juist even door in de andere kant. Laat het even los, wees er niet teveel mee bezig. Richt je aandacht op je goed voelen!


Lieve groeten,
Simone
Banner BBB met resultaten
facebook twitter