Krijg grip op je angst


Foto krijg grip op je angst

Er leven veel mensen met angst. Een beetje angst is goed en is evolutionair gezien heel handig: als je op de rand van de Grand Canyon loopt is het zinvol dat je voorzichtig bent! 
Echter als angst haar eigen leven gaat leiden heeft dit vervelende gevolgen. 

In deze training leg ik je uit wat angst is en hoe het in je brein werkt want als je begrijpt wat er (neuro)biologisch gebeurt, begrijp je beter wat de oplossing kan zijn. Daarnaast geef ik vele oefeningen en meditaties om de angst te keren. Want we weten inmiddels heel veel over angst. Er zijn prachtige omleidingen naar een rustig leven waarin je weer vol kunt genieten. 

 

Wat kun je verwachten van deze online training? 

Praktisch
✨ 4 weken intensieve online begeleiding,
✨ 2x per week achtergrond informatie, 
✨ 1x per week een ingesproken meditatie, 
✨ begeleiding in een besloten Facebookgroep, 
✨ 2x per week de mogelijkheid om vragen te stellen tijdens een live uitzending en 
✨ een werkboek om dagelijks een oefening in te maken. 

MEER INFORMATIE

 

In 4 weken gaan we jouw brein als het ware herprogrammeren en geef ik je tools voor de toekomst. De eerste groep was super enthousiast en daarom komt deze training nog een keer: we starten 16 september 2019!

Na deze training
begrijp je hoe angst in je lichaam werkt, 
kun je angst snel herkennen, 
kun je de gedachten voorafgaand aan angst herkennen waardoor je het kunt omdraaien en er geen last van hebt, 
voel je wanneer de spanning in je lichaam toeneemt, 
leer je om te ontspannen en 
geef ik je tools om herhaling te voorkomen. 

MEER INFORMATIE

 

De investering voor deze super waardevolle training is €59,- en jouw tijd en aandacht.
Ik geef je alles wat je nodig hebt om met jouw angst om te gaan en er grip op te krijgen waardoor jij weer voluit kunt genieten. Ik vraag van jou: je volle inzet en medewerking. Dan zul je merken dat je je na een paar weken heel anders voelt.

JA, IK BEN ERBIJ

Ervaringen van "Krijg grip op je angst' trainees:

- 'Ik merk dat ik mijn triggers beter herken en dat ik er sneller uitkom'.

- 'Ik merk wel degelijk verandering met het begin van de training: ik ben me meer bewust van de spanning in mijn lijf en wat mij ontspanning geeft'.

 

 

Disclaimer: bij twijfel overleg altijd met je (huis)arts